Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Kapitel 7

Av Anonym författare - 31 oktober 2010 16:36

Kapitel 7

Mitt i rummet stod en svart säng med rött överdrag. Precis som i mina fantasier.

”Du måste skoja med mig…” Sa jag så lågt att han egentligen inte borde ha hört det. Men det gjorde han.

”Nej?” sa han, det lät som en fråga det också.

”Jag stannar här.” Sa jag och han släppte mig och gick och satte sig på sängens kant.

Jag försökte se bestämd ut så jag lade armarna i kors. Han skrattade mjukt. Toppen! Nu såg jag ut som en unge!

Han suckade och reste sig upp och gick fram till mig där han Lade sina armar runt mina höfter.  Åter igen böjde han sig ner mot mig. Jag slank ur hans grepp och gick fram till sängen. Han vände sig förvånat om.

Jag la mig i mitten av sängen med armarna utsträckta. En tydlig inbjudan åt honom. Han bara stirrade.

Nu var det jag som suckade, reste mig upp gick fram till honom och flätade fingrarna i hans hår när min blick skjöt av åtrå, liksom hans redan gjorde. Våra läppar rörde vid varandra, mjukt, men inte mycket. Bara en nudd. Sedan hände allt så snabbt. Han lyfte upp mig och jag lindade mina ben runt hans midja. Hans läppar började skoningslöst kyssa min hals. Han släppte ner mig. Jag drog honom närmare samtidigt som jag backade mot sängen. Jag hade bestämt mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym författare - 31 oktober 2010 17:09

Förlåt mig.   Men det har blivit något av ett problem på vissa ställen i inläggen.   När kapitel 3 tar slut så börjar kapitel 5. Men om ni går förbi kapiten 5 så kommer kapitel 4.   samma sak efter kapitel 5 som då blir 4 :)Då böjrar ka...

Av Anonym författare - 31 oktober 2010 16:41

Avelstone- Port Angeles 1526 (tider då man trodde på gudar och onda väsen) Adrey satt på en sten bredvid vattnet och spelade lågt på sin gitarr. Han spelade en gammal visa, en känd sådan. Han sjöng lågt till för att inte tappa bort sig i låte...

Av Anonym författare - 31 oktober 2010 16:40

Avelstone – Port Angeles Nutid Jag vaknade av att mamma ropade på mig. Jag förstod på hennes röst att hon hade ropat ett tag och jag skyndade mig att svara. ”Ja mamma? Du väckte mig.” ”Vad gjorde du igår kväll egentli...

Av Anonym författare - 31 oktober 2010 16:39

Kapitel 3 Efter dagens första lektion gick jag med Chloe mot den andra. Matte. Suck. Lektion två varje dag var den ända lektionen jag och Chloe inte hade tillsammans. Den var också den värsta lektionen. Klockan ringde som en varningen att det ...

Av Anonym författare - 31 oktober 2010 16:38

Kapitel 4 Efter skoldagen åkte jag och Chloe in till Port Angeles för en shoppingtur. Solen lyste starkt och underbart på oss när vi svängde av in på storgatan och fortsatte framåt. Vi stannade vid ett café: ”Det skulle inte skada me...

Presentation


Jag publicerar min Bok vid namn
"Demon in the shadow"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards